1234 Street Name, City Name, United States
(123) 456-7890 info@yourdomain.com

Pięć typów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, iż ćwiczenia ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najlepiej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj treningów ożywia produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu podnosi się, gdy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. tania viagra

Żeby ulepszyć jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za wstrzymywanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj tadalis